SDP Oulun piirin järjestöpäivät Kalajoella

SDP Oulun piirin vuoden suurin tapahtuma, järjestöpäivät, pidetään Kalajoella Spa Hotel Sanissa 10.-11.9. Ohjelma alkaa lauantaina kello 13 ja päättyy sunnuntaina noin kello 13.

Järjestöpäivillä kuullaan laadukkaita alustuksia ja hiotaan yhteisiä suunnitelmia työpajoissa. Alustajalista täydentyy lähempänä, mutta mukaan ovat lupautuneet jo muun muassa kansanedustaja Raimo Piirainen, SDP:n poliittisen valmistelun päällikkö Kaisa Vatanen ja Sosialidemokraattisten naisten toiminnanjohtaja Roosa Pöyhönen.

Tapahtumaan ilmoittaudutaan mukaan tämän linkin kautta 7.8. mennessä.

Osallistuminen ruokailuineen on SDP:n jäsenille maksutonta (ruokailuina kaksi lounasta ja illallinen), mutta jokainen vastaa itse majoituksestaan.

Piiri on neuvotellut tapahtumahotelliin tarjoushintaisia huoneita seuraavasti (varattavissa niin kauan kuin kiintiössä on tilaa tai 18.8. asti):
– Huoneet 64 euroa/yö/hlö/2 hh (huoneistot 69 e)
– Huoneet 102 euroa/yö/hlö/1hh (huoneistot 112 e)
– Jokainen voi varata huoneensa tunnuksella ” SDP”. Varaukset vastaanotosta kalajoki@santashotels.fi tai p. 0400 1021 21.

Tapahtumasta kiinnostuneita ei-jäseniä pyydetään ottamaan yhteyttä erikseen: sanna.husa@sdp.fi / p. 050 5927 444.

Nähdään Kalajoella!