Tulevat tapahtumat

Tervetuloa mukaan Oulun Sosialidemokraattinen piiri ry:n tapahtumiin!

Meillä tapahtuu seuraavaa:

16.12.2019 Joulukahvit Demaritoimistolla ( Kirkkokatu 4 as 35, 90100 OULU)

Tervetuloa kahville sekä keskustelemaan ajankohtaisista poliittisista aiheista klo 14-17 välillä!

31.1. -1.2.2020 SDP:n Oulun piiri osallistuu Pohjois-Suomen opettajapäiville yhdessä muiden demarijärjestöjen kanssa

5.4.2020 Kestävä talous  –  Suomi 2030 – seminaari

Seminaarissa käsitellään muun muassa puolueen ohjelmatyötä ja sen ulottamista valtakunnan tasolta aina kuntapolitiikkaan asti. Kalajoella pidettävä seminaari on avoin kaikille SDP:n Oulun piirin puolueosastojen jäsenille. Mukaan toivotaan ennen kaikkea aktiiveja, jotka osallistuvat 2021 kuntavaaleihin joko ehdokkaana tai muutoin vaalityöntekijänä. Seminaari on piirikokousviikonlopun yhteydessä.

12.-14.6.2020 Puoluekokous

SDP:n 46. puoluekokous pidetään 12.-14.6.2020 Tampere-talossa Tampereella. Kokouksessa käsitellään muun muassa henkilövalinnat, periaatejulistus ja poliittinen ohjelma.

12.-13.9.2020 Pohjolan demaritapaaminen/ alueelliset järjestöpäivät

Pohjolan demaritapaaminen pidetään vuonna 2020 Kittilässä Levillä. Demaritapaamisen yhteydessä on alueelliset järjestöpäivät, jonka vuoksi tapahtumasta rakennetaan aidosti kaksipäiväinen. Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki Oulun ja Lapin piirin demarit sekä ay- aktiivit.

3.10.2020 Tutustu demaritoimintaan – päivä

Uusille jäsenille ja demaritoiminnasta kiinnostuneille tarkoitettu päivä järjestetään Oulussa yhteistyössä Oulun työväenyhdistyksen kanssa. Tilaisuuteen ovat tervetulleita kaikki piirin uudet ja uudehkot jäsenet sekä he, jotka eivät vielä ole olleet aktiivisesti mukana toiminnassa. Päivän aikana on koulutus-/keskusteluosuus, vapaamuotoinen ohjelma (keilaus tms. ) sekä ruokailu.

10.10.2020 Talouden uudet ilmiöt / Järjestönä kohti kuntavaaleja- seminaaripäivä

Seminaarissa käsitellään sekä talouden uusia ilmiöitä että valmistellaan SDP:n Oulun piirin aktiiveja ja järjestöjä kuntavaaleihin. Mukana on esimerkiksi käytännöllistä viestintäkoulutusta. Seminaari on avoin kaikille SDP:n Oulun piirin puolueosastojen jäsenille.

22.11.2020 Syyspiirikokouksen yhteydessä on seminaari ajankohtaisista poliittisista ja järjestöllisistä asioista