SDP:n puoluejohto ja eduskuntaryhmän työvaliokunta koolla Oulussa ja Kemissä 10.-11.8.

Uutiset, Yleinen 13:28

SDP:n puoluejohdon ja eduskuntaryhmän työvaliokunnan yhteinen kesäkokous järjestetään tänä vuonna Oulussa ja Kemissä 10.-11.8.

Kaksipäiväisen kokouksen ensimmäinen päivä on Oulussa Oulun kaupungintalolla ja päättyy Rotuaarilla pidettävään lastenmusiikkikonserttiin, jossa viihdyttämisestä vastaa oululaisille tuttu Soiva Siili. Toisen päivän kokous pidetään Kemissä ja päättyy Rantabulevardin yleisötapahtumaan. SDP:n jäsenillä on mahdollisuus tulla seuraamaan kokousten alun avointa osuutta, jossa käydään läpi poliittista tilannetta. Niin ikään toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleiksi yleisötapahtumiin.

Kokouksen aikataulu:

Torstai 10.8. Oulussa:
klo 9.30 kansanedustajat vierailuilla lähikohteissa
klo 11.00 kokous alkaa Oulun kaupungintalolla (alussa avoin poliittinen tilannekatsaus, jonka jälkeen kokous jatkuu suljettuna)
klo 15.45 Yleisötilaisuus Rotuaarilla (tarjolla pullakahvit ja pillimehuja lapsille, Soiva Siili soittaa)

Perjantai 11.8. Kemissä:
klo 7.30 kansanedustajat vierailuilla lähikohteissa
klo 10.00 kokous alkaa Kemin lumilinnan Rantamajassa (alussa avoin poliittinen tilannekatsaus, jonka jälkeen kokous jatkuu suljettuna)
klo 14.00 kävelytapahtuma Rantabulevardilla