Pohjolan demaritapaaminen 30. – 31.8.

Uutiset 13:17

Pohjolan Demaritapaaminen on perinteinen SDP:n pohjoisten piirien tapahtuma ja se järjestetään vuonna 2014 hotelli YlläsSaagassa. Tapahtuman teemana on Työ ja työelämän kehitys Suomessa. Seminaarin puhujiksi on varmistunut JHL:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta ja sekä AKT:n puheenjohtaja Marko Piirainen. Lisäksi mukana on SDP:n puoluesihteeri Reijo Paananen. Ohjelmassa voi tapahtua vielä muutoksia alustajien järjestyksessä ja alustusaikojen pituuksissa.

Demaritapaamisen ohjelma 30.8.2014:

klo 12.00  lounas tarjolla hotelli YlläsSaagan ravintolassa

klo 13.00 Seminaarin avaus: Tervetuloa Lappiin ja Ylläkselle: Lapin SD-piirin puheenjohtaja Hilkka Halonen

klo 13.10 Askelmerkit kohti eduskuntavaaleja: Lapin vaalipiirin kansanedustaja ja Oulun vaalipiirin kansanedustajat sekä n. klo 14.00 alkaen Reijo Paananen

Klo 14.30 Tauko

Klo 14.45 Euroopan Tulevaisuus: MEP Liisa Jaakonsaari

klo 15.20 Suomalaisen sosialidemokratian tulevaisuus: Miten nuoret kiinnostuvat politiikasta ja sosialidemokraattisista arvoista? Demarinuorten varapuheenjohtaja Mikkel Näkkäläjärvi.

Klo 16.00 Tauko

Klo 16.15 Kuljetusalan kehittyminen ja julkisen liikenteen kilpailutuksen vaikutukset työllisyyteen: AKT:n puheenjohtaja Marko Piirainen

Klo 16.45  Suomalaisen työn ja työelämän kehittyminen julkisella sektorilla: Jarkko Eloranta JHL:n puheenjohtaja

Seminaari loppuu n. klo 17.15

Vapaata: Kylpylä jne.

Klo 20       Illallinen

Sunnuntai 31.8.2014

Aamiainen tarjolla klo 10.30 asti

Ammattiliittojen ryhmien ja piirihallitusten kokoukset

n. klo 12 Hyvää ja turvallista kotimatkaa!

Hotelli YlläsSaagasta on tehty kiintiövaraus ja voit jo nyt varata itsellesi majoituksen tapahtumasta. Hinnat ovat seuraavat:

Majoitus Chalets huoneistossa

132 €/ vrk/ 1mh huoneisto/ mikäli majoittujia on yksi

160 €/ vrk/ 1mh huoneisto/ mikäli majoittujia on kaksi

176 €/ vrk/ 2 mh huoneisto/ mikäli majoittujia on kaksi

232 €/ vrk/ 2 mh huoneisto/ mikäli majoittujia on neljä

(Hotellin puoli on täynnä ja huoneistot ovat hotellin pihapiirissä!)

Hinta sisältää majoituksen, aamiaisen, lounaan, päivällisen noutopöydästä, kylpylän ja kuntosalin käytön.

Varaukset suoraan hotelliin varauskoodilla ”Pohjolan demaritapaaminen 2014”!!  puh. +358 30 6872000
hotelsales.yllas(a)holidayclub.fi.

Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Työväen Sivistysliiton kanssa!