Inka Hokkanen

Joukkuepelaaja täydellä sydämellä

Olen 28-vuotias kuusamolainen 6-vuotiaan tyttären yh-äiti. Työskentelen myyntineuvottelijana. Olen ollut työelämässä 19-vuotiaasta saakka. Liikunta ja ihmisen kokonaisvaltainen hyvinvointi ovat tärkeimpiä asioita elämässäni. Myös hyvät suhteet perheeseen ja ystäviin ovat tärkeässä roolissa.  Harrastan aktiivisesti liikuntaa, jääkiekkoa, kuntosalia ja lenkkeilyä. Olen joukkueeni varakapteeni.

Erityisiä huolenaiheitani ovat jatkuva ihmisten eriarvoistuminen, sekä alueiden eriarvoistuminen. Uskon vakaasti, että jokaisella ihmisellä on jokin rooli,paikka yhteiskunnassa ja jokainen ihminen on arvokas, ilman sen kummempia titteleitä.

Pohjois-Suomi tarvitsee uusia elinvoimaisia hankkeita, pysyäkseen osana tasa-arvoista Suomea. Haluamme elää, yrittää ja toimia paikallisella tasolla! Omalla rakkaalla kotiseudullamme. Tarvitsemme työtä ja koulutusta, tasa-arvoisesti kaikille, ihmisen yksilötarpeet huomioon ottaen.

Yrittäjyys, ahkeruus ja välittäminen.